ADANA (AA) - Adana'nın Ceyhan ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.

Sürücüsünün kimliği ve plakası henüz öğrenilemeyen otomobilin motor kısmından Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu Mustafabeyli Mahallesi mevkisinde seyir halindeyken dumanlar yükselmeye başladı.

Milli Savunma Bakanı Güler ve İçişleri Bakanı Çiftçi bir araya geldi
Milli Savunma Bakanı Güler ve İçişleri Bakanı Çiftçi bir araya geldi
İçeriği Görüntüle

Sürücünün otomobili yol kenarına park ederek yardım istemesi üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.

Otluk alana da sıçrayan yangın, ekiplerin müdahalesiyle söndürüldü.

Otomobil yangın sonucu kullanılamaz hale geldi.

Kaynak: AA