İZMİR (AA) - Trendyol Süper Lig ekiplerinden Göztepe, yeni sezon hazırlıklarına çift idmanla devam etti.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, sarı-kırmızılılar, sabah saatlerinde gerçekleştirilen antrenmanda salonda yapılan ısınma ve kuvvet çalışmalarının ardından sahada dayanıklılık koşusu gerçekleştirdi.

CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi Manisa etabı sona erdi
CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi Manisa etabı sona erdi
İçeriği Görüntüle

Akşam antrenmanında ise ısınma ve pas çalışması yapan sarı-kırmızılılar, günü 5'e 5 oyunla tamamladı.

Kaynak: AA